Lite kort och gott...



Namn: Jonas Beef Elvis Andersén
Mission: Blekinge Upp

Född och uppväxt i Karlskrona. Musiken kom tidigt in i mitt liv och har satt en rejäl prägel. Har under de senaste typ 10 åren frekvent turnerat internationellt med egna bandet The Bones. Jag har skaffat massa erfarenheter längs vägen och de delar jag numera med mig av genom föreläsningar åt studieförbund mm. Föreläsningar som bl a handlar om band och artisters rättigheter, skyldigheter samt vissa hinder som kan dyka upp när man minsta anar det.
Jag har även jobbat med flera festivaler, skiv- och bokningsbolag under åren och därgenom fått ett ganska omfattande kontaktnät vilket förhoppningsvis kommer till nytta i BlekingeUpp.
Vi står inför en stor utmaning och det är något jag verkligen ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0