Vilka är DINA superkrafter?

En hysterisk aktivitet har bedrivits här på BTH de senaste dagarna, det är nästan så att man har blivit lite matt av all denna kreativitet. Men nu är det igång, tävlingen har börjat och i eftermiddag samt imorgon kan man vara med i Blekinge UPPs egna tävling; designa en spelkaraktär i det fiktiva spelet Upplevelseindustrin.

Vilka är dina superkrafter?

Vad är utmaningen för din spelkaraktär?

Hur ser din karaktär ut?

Vilka är dess styrkor och svagheter?

Vad vill du uppnå?

Vem vill du påverka?



Eller så kan man bara komma och hänga med oss och käka godis från godisträden, det går också bra.

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

F-n vad grymt! Jag vill vara en rockstjärna i tricoter!! Kan jag maila mitt bidrag eller måste jag ta mig till Karlshamn?



/Super ninja rocker!!

2009-04-15 @ 13:30:49
Postat av: Anonym

Absolut! maila ditt bidrag senast kl1.16.00 idag, till: [email protected] ange "Mina superkrafter" i ämnesraden.



Lycka till!!

2009-04-16 @ 11:43:34
Postat av: Anonym

Absolut! maila ditt bidrag senast kl1.16.00 idag, till: [email protected] ange "Mina superkrafter" i ämnesraden.



Lycka till!!

2009-04-16 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0